Materiali è Prudutti Applicabili di Sacchetti di Sigilli Trilaterali

  • Cosa hè una borsa sigillata à trè lati è quali sò e so caratteristiche?
  • I sacchetti di sigillatura à trè lati sò largamente usati in sacchetti di imballaggio di snack, sacchetti di imballaggio di maschera, etc. in a vita di ogni ghjornu.U stilu di u saccu di sigilli à trè lati hè sigillatu nantu à trè lati è apertu da un latu per una retenzione di l'umidità è un sigillatu eccellenti, ideale per marche è rivenditori.
  •                                                                     1
  • 1.Three side seal bag style

U stilu di sacchetti di sigilli à trè lati hè sigillatu nantu à trè lati è apertu da un latu, ideale per e marche.Stu saccu hà una bona stretta di l'aria è hè spessu usatu da i venditori per mantene i prudutti freschi.

                                                                                 2

 

 

2.Materiali cumuni per i sacchetti di sigillatura à trè lati:

PET, CPE, CPP, OPP, PA, AL, KPET, etc.

3. Products for Three Side Seal Bags

I sacchetti di sigillatura à trè lati sò largamente usati in l'imballaggi alimentari, sacchetti di vacuum, sacchetti di risu, sacchetti stand-up, sacchetti di maschere facciali, sacchetti di tè, sacchetti di caramelle, sacchetti di polvere, sacchetti di cosmetici, sacchetti di snack, sacchetti di medicina, sacchetti di pesticidi, etc.

U saccu di sigillatura di trè lati hè altamente espansibile è hà una gamma di funzioni persunalizabili, cum'è zippers richiudibili persunalizati, aghjunghjenu aperture di lacrime per una apertura faciule è fori appesi per una visualizazione faciule di scaffali.


Tempu di Post: 14-May-2022