U travagliu in squadra

Nanchang Chengxin Packaging Co., Ltd. hè una impresa muderna specializata in l'imballaggio di prudutti sanitari è a produzzione di prudutti di imballaggio flessibili per carta di casa.Per 15 anni, mentre risponde assai à i bisogni di i clienti, cumminendu cù a situazione di gestione attuale di a cumpagnia, aghjustamentu puntuale di a struttura organizzativa, ottimisazione di i piani di gestione Crea una squadra di cummerciale domestica è estera efficiente è stabile.

U 10 d'aostu di l'annu passatu, tutta a squadra di u cummerciu domesticu è straneru in Nanchang Chengxin Packaging Co., Ltd hà iniziatu un viaghju spirituale.

À 9 ore di mane, tutti si sò riuniti, si sò imbarcati in u bus turisticu dispostu da a cumpagnia, è cumincianu l'itinerariu à mezu à risa.Venendu à u Parcu Wetland di u Lago di Jiulong, a superficia verde di u lagu hè mossa cum'è a seta, ondeggiendu cù ondulazioni.Da una altezza, u fumu hè vastu è infinitu.I picciotti di Chengxin Packaging si lascianu andà è sentenu libertà è divertimentu illimitati.

Portate a vostra ànima per viaghjà, tuttu u ghjornu fora, tutti li piaceranu.In stu cortu viaghju, ognunu mette da parte u so travagliu è hà acquistatu una nova cunniscenza di l'altri.L'atmosfera rilassata hà suscitatu immediatamente l'interessu di tutti à ghjucà, Wisdom Map PK, Food PK, Talent PK, Sports PK, foto di gruppu ... Tutti si sò divertiti.

Per mezu di l'interazzione di diverse attività, l'impiegati si curanu è aiutanu l'un l'altru, stabiliscenu sentimenti più profondi, è migliurà assai a coesione di a squadra.Ottenutu una vita sana è un travagliu felice.

Chengxin Packaging s'impegna à creà un ambiente di produzzione di prima classe è atmosfera, assorbe è urganizeghja u persunale di alta qualità, aderisce à u spiritu di dedizione è innuvazione coerente, unisce, è prumette di furnisce u megliu serviziu è prudutti à i clienti.Chengxin Packaging hà da cuntinuà à vince a fiducia à longu andà di i clienti cù u spiritu di l'artighjanu è una qualità eccellente in u futuru, è aspetta di cuntinuà à furnisce un serviziu megliu per un imballaggio flexible. l'onestà è trustworthiness, è u sviluppu cumuna, oltri a lu principiu di vincere mutuale, cusì chì u valore di l'imprese è i clienti pò esse perfettamenti riflessu è equilibratu.


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021